نفروپاتی دیابتی با افزایش کراتینین 5 سال چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با افزایش کراتینین 5 سال چگونه آن را درمانچگونه به درمان نفروپاتی دیابتی با افزایش کراتینین 5 سال؟ نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه ناشی از دیابت است، بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان آن را، شما باید قند خون را به خوبی کنترل کنید. سپس برخی از اقدامات مربوطه برای از بین بردن کسانی که نشانه های بیماری کلیه، در صورت امکان، برای مقابله با این بیماری را. داستان واقعی زیر خواهد امید برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری به ارمغان بیاورد.

نام: فرانسیسکو روساس Casti

سن: 64

جنسیت: مرد

کشور: عربستان سعودی

تاریخ پزشکی: او شده است از دیابت 25 سال درد و رنج، کراتینین بالا 5 سال

در 15 ژوئیه سال 2014، او به بیمارستان ما آمد، سپس او در هر دو اندام تحتانی تورم، و چشم او حتی نمی تواند رقیق به علت ادم روشن را ببینید. چه چیزی بیشتر، او نمی تواند توسط خود راه رفتن، بنابراین پرستار ما او را به بخش فشار توسط صندلی چرخدار.

پس از او در بیمارستان ما حل و فصل، از دکتر برداشتن برخی از آزمون برای او.آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین خود است تا 1300ummol / L (14.7 از mg / dl)، سطح قند خون را تا 243mg / dl در (13.5 میلی مول / L)، BUN 56، اوریک اسید 480، پروتئین 3+

با توجه به شرایط خود، دکتر ما تصمیم به اعمال دیالیز و داروهای چینی در همان زمان.

پس از 7days، خروجی ادرار خود را رو به گروه 500ml و اشتها خود را خوب باز می گردد. چه چیزی بیشتر، او می تواند توسط خود راه رفتن.

پس از نیم ماه، فراز سطح کراتینین خود را به 800mol / L، تمام علائم دیگر رها کردم، تورم در بدن او ناپدید شد.

پس از یک ماه، تمام علائم به خوبی می رود، و این بیماری تحت کنترل، سطح کراتینین پایین به 600ummol / L، فراز سطح قند خون به 104mg / dl در (5.8mmol / L). به منظور کاستن از بار اقتصادی، دکتر ما تصمیم گرفت به او اجازه بازگشت به شهر خود با بعضی از داروها به تحکیم اثر درمانی.

اگر شما هر گونه کمک نیاز و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی، برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما هستند.

http://www.kidney-support.org/tell-your-story/4067.html





:: برچسب‌ها: بگو داستان خود را، افزایش کراتینین، چگونه به درمان نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: